Planificació
lectura:
Llegir els articles i fer
les activitats corresponents seguint aquest calendari:
- El món de cada dia i En la nostra societat de consum (26 d’octubre)
- Reflexions generals i diverses, De joves i de vells i Ecologisme i contradiccions (2 de novembre)
- De la por a la guerra, Aforismes i Dues notes (16 de novembre)
El
dia assenyalat dedicarem part de la classe a comentar i debatre sobre
els temes dels diferents articles. Portareu les activitats per escrit
dels apartats corresponents i totes aquelles anotacions, reflexions
que us haja suggerit la seua lectura.
Activitats del llibre
1. Activitats
introductòries :
- Característiques generals de l’assaig.
- Situació de la literatura durant la postguerra, especialment la del gènere assagístic.
- Busca informació sobre l’autor.
2.
Activitats de caràcter general:
Llegir-les
amb atenció per tenir en compte les recomanacions.
3.
Propostes concretes sobre els textos seleccionats:
3.2, 3.4, 3.5, 3.6, 3.8,
3.10, 3.14, 3.16, 3.17, 3.19, 3.20, 3.21, 3.22, 3.23, 3.28, 3.29,
3.30, 3.33, 3.34.
De tots els articles
podeu indicar tema i arguments emprats.
Treball final
Fer una ressenya de
l’obra ( que presentareu junt amb les activitats anteriors) el dia
23 de novembre.
La ressenya consta de
tres parts:
- Biografia:
- Aspectes de la vida de l’autor relacionats amb el tema de l’obra.
- Fitxa tècnica.
- Resum (descripció de l’obra)
- Tema
- Les idees
- la finalitat (que pretén aconseguir l’autor amb les idees que exposa.
- Opinió crítica (valoració de l’obra)
- Valoració crítica de:
- El tema i les conclusions.
- La postura adoptada per l’autor davant el tema.
- Breu conclusió sobre:
- Les vivències que t’ha generat.
- Els nous coneixements que t’ha aportat.
- La teua postura davant el tema. Estem d’acord amb les idees que presenta? Estem en contra? Per què?
- La possible utilitat i interés de l’obra.
- La comparació amb altres obres sobre el mateix tema.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada